Se enkelt indlæg
Gammel 21-01-2017, 11:09   #14
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af sommersen Se meddelelser
Tazoom bingo det er jo også sådan jeg opfatter det men kommunen forklare alt muligt andet - måske var det en kort måned,måske skal jeg tale med skat osv men de holder på retten at det ingen betydning har
Mit forslag er, at du klager over "afgørelsen", altså beregningen. Fordi, hvis de så fastholder deres beregning skal den videre til ankestyrelsen, og så kommer der andre, og måske bedre, øjne på sagen.

For et par år siden kunne jeg ikke gennemskue kommunens beregning af min boligsikring (min 18-rige datter boede hjemme og tjente penge) da jeg fik et krav om tilbagebetaling, så jeg klagede over den, kommunen fastholdt og den røg til ankestyrelsen. Ankestyrelsen gav kommunen ret i slut-resultatet, men ankestyrelsen kom med en beregning der var til at forstå, og kommunen fik besked på, at forklare deres beregninger så de var til at forstå.
Så min klage gjorde ingen forskel økonomisk, men jeg fik en forklaring jeg kunne forstå, og det er jo ikke så tosset.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat