Se enkelt indlæg
Gammel 17-06-2011, 12:36   #5
fibro
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 01-08 2010
Lokation: sjælland
Indlæg: 354
Styrke: 14
fibro er ny på vejen
bmdc- tak for knus! Jeg er en af dem der gerne tager imod en krammer, pyha det er så opslidende det her

Jeg er netop røget for varighedsbegrænsningen og kommunen har ikke ville forlænge mig. Min sag har stået totalt stille i ½ år, og en lad sagsbehandler har taget imod min mand og jeg hver måned, med beskeden om, at der jo ikke er sket noget siden sidst. Jeg burde have været meget mere pågående hele vejen igennem, men mangler totalt overblikket og kræfterne til det.

Jeg blev bare bedt om at søge kontanthjælp, hvis jeg mangler forsørgelse...min samlever gennem mange år og jeg, ejer hus og bil sammen, så jeg tror ikke jeg er berettiget, men det finder jeg så ud af, i starten af næste uge, hvor vi skal stille med alle de oplysninger de forlanger. Hvad fanden sku jeg dog have gjort, hvis jeg havde stået helt alene med alt dette, mit hoved fungerer slet slet ikke, til at jeg havde kunne det.

Jeg har heldigvis en god ven, som er god til at rode rundt i § og formulere anken og en klage over elendig og mangelfuld sagsbehandling...hvad skulle jeg dog gøre uden ham!!?

Jeg har ikke fået RP endnu, kun modtaget den til gennemlæsning HELT op til stoppet, men ikke set, hvad der så nu er skrevet eller ikke skrevet! Jeg er igang med smerteklinik og en kognitiv terapi som sagsbehandleren fandt ud af jeg skulle på, i sidste øjeblik også, er der 4 mdr ventetid til forsamtalen på...et latterligt og helt unødvendigt forløb de vil have igang, da jeg ikke døjer med angst, som en dum læge tidligt i forløbet skrev om, fordi jeg dengang og ja stadig, har stor bekymring for min fremtid omkring økonomi, hjem, bil osv. Hvem har ikke det, i vores situation? De skulle selv prøve det

Hvad der skal ske med os, aner vi ikke....bliver jeg ikke forlænget og afklaret færdig indenfor rimelig tid, får jeg ikke i det mindste kontanthjælp...kan vi sige farvel til vores hjem, min mands barndomhjem, for han kan ikke klare både hus, bil og mad til os og vores datter. I disse tider, hvor man ikke bare sælger et hus i en fart, er det vel en tvangsauktion og sidenhen en kæmpe gæld vi aldrig slipper af med mere, vi står overfor! Vi mangler en skrige/græde smiley! Oveni, er min mand snart så slidt af alt dette, at det har påvirket ham på hans arbejde, og han har haft taget fri mange gange for at følges med mig, så hans arbejde, er ikke længere sikkert. Så dermed en hel familie i knæ, fordi JEG er syg og har brug for hjælp

Knus og hulk fra Fibro
fibro er ikke logget ind   Besvar med citat