Se enkelt indlæg
Gammel 12-09-2013, 01:03   #6
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Jeg ved at riseup.net arbejder på noget der skulle virke...altså til mails...

Jeg har desuden også set at de i Brasilien skulle være kommet langt med diverse ting inden for kryptering...

Hmm jeg ved at der var en mere jeg har hørt om....som skulle lave noget som hvem som helst skulle kunne bruge uden foregående kendskab eller teknisk kunnen..

De skulle være igang med både kryptering, voice, og en slags messenger....

Men jeg kan virkelig ikke komme på hvem det var....jeg er bare hel tom lige nu....jeg kan ikke engang huske i hvilken forbindelse det var jeg har hørt om det....men jeg skal skrive det hvis/når jeg kommer i tanke om det...(ha ha jo mere man tænker over det jo mere blank bliver man....kender i det)

Ang det med at det er nok at du er tæt på en der har en af de telefoner der nemt kan aflyttes....ja der har de på samme vis som de har video/billed analyser også stemmeanalyser...

Ud over det så behøver de jo ikke engang at bruge lyd....når de fleste telefoner har kamera på begge side....mon ikke de ville kunne fange en på den måde....

Hvad kan man selv gøre...tja den er svær....for umiddelbart ikke meget....ud over selvfølgelig at holde sig orienteret om nye sikre måde at gøre tingene på....og evt hjælpe folk som ikke kan bruge disse så de også er lidt mere sikker...

Så kan man selvfølgelig ud fra den viden man har....undlade at gøre/sige noget der kunne være af interesse for diverse kratluskere...

Misinformation behøver ikke kun at være godt når kratluskere bruger det...det kan man jo også selv bruge...skulle man have brug for det...alt efter hvad man er ude i...

Lige ang Tor netværket...jeg så at de her efter Hr. Snowden har været ude med Info.....ja så har de fået usandsynlig mange nye brugere...

Det tyder da på at der stadig findes nogen derude som ønsker en eller anden form for beskyttelse....det er jo et godt tegn....trods alle dem som er fuldstændige ligeglad....

Jo flere som ønsker dette...eller viser interesse for det....jo større chance er der for at der er nogen der gider lave det...og det er måske ikke så ringe endda :-)
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat