Se enkelt indlæg
Gammel 09-09-2009, 08:27   #4
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
forvired

kan udmærket sætte mig ind i din situation. Fra 2002 til juni 2009 følte jeg mig mistænkeliggjort. har ubalance rysten på hænder og resten af kroppen når jeg bliver presset og bare går en tur på 15 min. Det forsvinder så efter en 30 min. træthed så jeg er tvunget til at sove 1-2 timer hver eftermiddag, selvom jeg ikke laver noget. Der er også andre mindre symptomer. Har vel været hos 50 forskellige læger uden diagnose.
det blev også kaldt ”diffuse” . Indtil en MR-scanning viser jeg har en form for cyster på lillehjernen og 2 andre steder. Der er ingen behandlingsmuligheder desværre
oven i har jeg så dårlig ryg og dårligt syn.
har ellers arbejde i hele perioden indtil maj 2008.
Det værste er netop den mistanke som hypokonder. Det har jeg dog så aldrig fået af vide, da mine symtomer var de samme hele, men de blev løbende forværret.
Jeg har ikke tal på hvor mange gange jeg har fået at vide, du kan bare tage dig sammen. Har dog aldrig været til Psykiater, da jeg vidste 100 procent at det ikke var physisk lidelser. Det holdt også stik. Jeg skulle have været det, hvis de ikke havde fundet en diagnose
Men den første Neurolog mente heller ikke jeg fejlede noget overhovdet og sagde det måtte være psykisk betinget. Hans udsagn har fulgt min sag meget længe.

Men det gør alså ikke noget og snakke med en psykiater. Ikke sikkert han eller hun finder ud af noget. Men du kan også bruge det som en slags aflastning for dine frustrationer

men ingen her kan desværre fortælle hvad du fejler, men har dyb medfølelse for din svære situation.
men tage en anden Neurolog og som Tanja siger er det ikke altid man ved om det er fysisk eller
psykisk betonet.

Sidst redigeret af MTVRV1; 09-09-2009 kl. 08:33.
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat