Se enkelt indlæg
Gammel 09-02-2011, 13:36   #9
Tutteren
Hjemmevant på K10
 
Tutterens avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2011
Lokation: Fyn
Alder: 50
Indlæg: 239
Styrke: 14
Tutteren er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Ida Se meddelelser
Hej tutteren
Velkommen til k 10
Jeg tror det vil være bedre at tage en ven/kæreste med på kommunen og så få aktindigt så du ved hvad kommunen skriver i din sag.
Du kan se mere om aktindsigt her: http://www.k10.dk/media/skema/aktindsigt.pdf
Du skriver videre
"jeg nærer en dyb mistro mod systemet som har svigtet mig så mange gange. Forsøger dog på ikke at bære nag og istædet betragte socialrådgiverene, læger, pædagoger som velmenende mennesker som dog ikke altid forstår mig. Da jeg er sådan en sælsom blanding af styrke, viden og idioti eller det vil sige at lige pt. er jeg bare 100% idiot da depressionen har sat en stopper for den sidste rest af tankevirksomhed."
Du har desværre god grund til at nære mistro til systemet - du er ikke idiot og din mistro er ikke et udtryk for sygdom - stol på din dømmekraft. Dit indlæg er klogt - så slå ikke dig selv...
God bedring! kender desværre selv det med depression
Lige præsis agtinsigt er jeg meget bange for. Jeg er meget følsom og nærtagende og har svært ved at lægge noget, som sårer mig, væk igen. Jeg har fejlagtigt sagt ja til at få min datters journal fra børnepsyk. og det var ikke rare ting der stod i den. Den handlede mere om mig end hende selvom de på intet tidspunkt kan påvise dårlig kontakt eller i det hele taget noget jeg gør "forkert" i samværdet med min datter.
Ked af at høre du også har erfaringer med depression.
Tutteren er ikke logget ind   Besvar med citat