Emner: fleksjob
Se enkelt indlæg
Gammel 30-07-2006, 08:01   #9
bantam
Banned
 
Tilmeldingsdato: 04-12 2005
Indlæg: 92
Styrke: 0
bantam er ny på vejen
RE: fleksjob

Hej Rio

Godt du tager fat i kommunen, og jeg håber for dig der kommer noget godt ud af det, og glæder mig til at høre om det.

Jeg kan godt se at 1900,- ikke er meget at leve for, men det er da bedre end 0,-, og bare droppe ud af systemet gør det jo bare sværere på længere sigt, hvis man ikke er sikker på man kan forsørge sig selv på anden måde.

Syntes det lyder underligt du blev sendt i aktivering, det må da være en ordentlig arbejdsprøvning du skal have, og så skal du ikke presse dig selv, men vise hvad du kan, og efter hvad du skriver i dit første indlæg, ja så er din arbejdsevne jo kraftigt nedskåret.

Hvis kommunen mener du har en restarbejsevne så du kan klare 10 timer ugentlig, ja så vil de nok ikke give pension, men så må du visiteres til fleksjob, og så skal de gøre en aktiv indsats for at finde et til dig, og du skal selvf. også selv prøve at finde noget, og jeg ved ikke hvad de siger til det med musikken, men nævn det for dem.

Hvis du ikke har læst det, så læs evt. mit indlæg her om de nye regler for fleksjob:

http://www.k10.dk/forum/viewthread.php?forum_id=7&thread_id=402&pid=1951#p ost_1951

Indlægget hedder VIGTIGT for alle i fleksjob

Held og lykke med det hele, og husk du er altid velkommen til at skrive her, vi prøver alle at støtte og hjælpe hinanden så godt vi kan

Hilsen

bantam
bantam er ikke logget ind   Besvar med citat