Se enkelt indlæg
Gammel 30-05-2017, 14:55   #178
Brikke
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-02 2011
Indlæg: 60
Styrke: 14
Brikke er ny på vejen
Samme medlemmer i Rehabiliteringsteam som sidst!

Jeg er lige blevet ringet op af min nye sagsbehandler, der skal deltage på mit møde med Rehabiliteringsteamet på onsdag den 7/6.

Hun sagde, at det er det samme Rehabiliteringsteam som sidst, hvor de fuldstændig valgte at se bort fra mine diagnoser - det er da skræmmende

Nu har de så fået en LÆ265 og en speciallægeerklæring fra min reumatolog. Mon det ændrer noget - næppe!

Jeg fik det faktisk helt dårligt, efter at have talt med hende. Hun var nu sød og forstående overfor mig, men hun kan ikke udvirke noget og kender mig ikke.

Det samme Rehabiliteringsteam sagde ved sidste møde den 14/12, at
1. når jeg kunne sidde til møde med dem, så kunne jeg også arbejdsprøves.
2. Mht. min immundefekt hvor jeg ikke må komme ud på en arbejdsplads pga. smitterisiko, så måtte vi se, hvor syg jeg blev.
3. Mht. mine smerter og bevægelsesindskrænkninger i hænderne, at måske skulle det blive galt, før det kunne blive godt.

Jeg vil gerne håbe, at Rehabiliteringsteamet nu har læst mine papirer og nye oplysninger igennem!

I kan måske godt forstå, hvorfor jeg er nervøs for på næste onsdag!

Jeg har fået at vide, at jeg kan bede om, at det ikke er de samme personer, der deltager i det kommende møde med Rehabiliteringsteamet. Er det korrekt?

Jeg forsøger at få fat i min sagsbehandler, men hun tager ikke telefonen!
Brikke er ikke logget ind   Besvar med citat