Se enkelt indlæg
Gammel 02-02-2011, 18:18   #8
Jea
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 11-01 2011
Indlæg: 100
Styrke: 14
Jea er ny på vejen
En opdate herfra.

Jeg fik aktindsigt for mit nuværende sygeforløb tilsendt. Men intet fra 09, hvor jeg også havde et langt forløb, i øvrigt med samme SB hele vejen igennem.

Ved mødet hos SB, bad jeg om også at få indsigt fra 09, og det kom allerede næste dag med posten. Der var bl.a. to x status rapport fra en såkaldt "coach/mentor", en privatpraktiserende kvinde, som jeg har talt med i MANGE timer, og som virkede flink og venindeagtigNu ved jeg at hun blot var en manipulerende og kynisk kommunevenlig person, som helt tydeligt ikke aner, hvordan jeg er som menneske og hvordan min moral er. Og som mener at jeg kan meget mere end jeg giver udtryk for

Jeg ved godt at det er gammelt papir fra 09, men det er helt nye oplysninger for mig, og jeg følte det som at få et knytnæveslag i ansigtet. Og tanken om at jeg ikke engang har fået mulighed for at kommentere på dette "skriv af værste skuffe", gør mig vred. Denne "mentor som skulle "hjælpe" mig - fy for pokker

"Sjovt nok" fandt jeg så ud af ved mødet med SB, at jeg HAVDE en ressourceprofil - hun virkede forundret over at jeg ikke vidste det... hmmm... jeg har aldrig set den før - og alle oplysninger i den er fra min sygdomsperiode i 09. Ja, man bliver hele tiden klogere!

Nu vil SB hente nye oplysninger fra min læge og fra min psykiater, og så vil hun tage stilling til, hvad der så skal ske.

Min psykiater vil anbefale arbejdsprøvning, og det er jeg enig i, jeg vil jo gerne have en afklaring i forhold til arbejdsevne. Han vil også anbefale at jeg sendes til en psykologisk vurdering.

Det undrer mig bare kraftigt at han ikke mener han har de rette kompetencer til at sætte diagnoser på min psykiske tilstand, men syntes at en psykolog skal indover??? Det er da psykiatere der stiller diagnoser... så vidt jeg ved! Jeg har dog diagnosen, depression, samt noget angst. Ville nu gerne komme det noget nærmere, da min psyke har været problematisk i hele mit liv, og jeg dels gerne vil forstå det selv, samt kunne forklare min tilstand overfor SB og andre.

Skal igen til møde med SB om ca. fire uger.

Jea
Jea er ikke logget ind   Besvar med citat