Se enkelt indlæg
Gammel 30-09-2008, 23:08   #5
lillesine
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-09 2008
Lokation: silkeborg
Indlæg: 234
Styrke: 16
lillesine er ny på vejen
hjælp min mor

Tak alle sammen, for jeres gode råd, men min mor får ikke 3 mdr af min fars pension, for det får man ikke når man er på kontanthjælp, min far´s livsforsikringer er udløbet pga alderen min far nåede lige at fylde 67år den 19 som han døde den 28 og når man er over den alder bortfalder nærmest alt.
Min mor skulle have haft svar omkring hendes førtidspension i sidste uge, hun ringe til dem idag om at hun ikke havde modtaget noget fre dem endnu men hendes sag lå sørme i en skuffe på et kontor og hende der skulle behandle min mors sag var altså gået af på barsel så min mors sag var hovs lige blevet glemt i en skuffe, men nu ville hun så komme bag i køen igen til at de havde tid til at vurdere hendees sag for man kan ikke bare komme foran i køen. Jeg har nu fået den ide at jeg vil prøve at kontakt vores lokale folketingspolitiker om han kan hjælpe os med noget måske komme med udtaelser omkring sagbehandlinger mm men ved ikke hvor meget han kan gøre. Men jeg vil helt sikkert hjælpe min mor med at under søge noget om den gratis retshjælp fra kommunen og omkring den der §34
tak til jer igen og jeg modtager gerne flere gode råd omkring hvordan man takler dette ufungerende system
lillesine er ikke logget ind   Besvar med citat