Se enkelt indlæg
Gammel 21-01-2010, 12:05   #25
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Sagsbehandler syg igen igen !!!

Dahm... så er min sagsbehandler syg igen igen. Jeg skulle ellers have haft møde med hende idag, dette blev iværksat efter mit møde den. 6 januar også blev aflyst da hun var syg....

Nu er det ved at blive lidt irriterende, for jeg vil jo gerne videre med min sag = have den afsluttet. De tilbød mig et møde med en anden medarbejder idag, han/hun kender dog ikke min sag, men kunne godt tage et møde, på et tidspunkt hvor jeg idag dog også har fået tid ved lægen.

Jeg valgte at afvente et nyt møde fra min sagsbehandler, for jeg gider altså ikke sidde med en medarbejder, der ikke kender min sag, som ikke har taget stilling og som jeg evt. ville skule opdatere.

Men f... det er irriterende. Jeg ved godt at det er en lang tråd jeg har, men for jer der kender lidt til den, så er målet for mig at blive indstillet til ftp. på en §18 altså hvor sagsbehandleren indstiller. I min opfølgning på et nyt møde, kan jeg da ikke tillade mig at bede om min sagsbehandlers vurdering og plan om det videre forløb i sagen. Jeg er jo ved at blive ædt op af nerver hvergang vi får planlagt et nyt møde..

Hvad syntes I ?

Skal jeg bede om en kopi af den opdateret ressource profil, eller er det bedst at vi får lavet den sammen hende og jeg, da hun overhovedet ikke kender mig. ?

Jeg har allerede forberedt en mail hvori jeg beder om et nyt møde og skriver:

"Det var godt nok ærgerligt, at du var syg idag også, hvor vi skulle have haft vort møde !. Jeg håber at du kommer dig hurtigt. Din kollega tilbød mig at holde møde med en af jeres andre medarbejdere, det lå så desværre der hvor jeg også skal til læge. Dog valgte jeg, at finde frem til en ny dato med dig. Jeg ønsker ikke, at sidde og gennemgå og forklare min sag til en af jeres medarbejdere som ikke kender til den. Jeg håber at vi kan finde en dato lige om hjørnet, jeg holder simpelt hen ikke til yderligere forsinkelser.

Endvidere håber jeg, at du kan give mig en briefing om hvor du står i min sag. Mit mål er at blive indstillet til førtidspension, gerne med dig i ryggen, så det må blive iht. en §18."

Kan jeg godt skrive dette og hvad med den sidste sætning ? Endvidere vil jeg godt have aktindsigt, nu da jeg alligevel skal vente på et nyt møde, kan jeg ikke bare skrive det eller skal jeg medsende en erklæring om aktindsigt. Jeg vil jo ikke virke mistroisk, men det er måske en meget god idé at få, som Trold også skriver i et tidligere indlæg på min tråd ?

Sidst redigeret af Enteneller; 21-01-2010 kl. 12:20.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat