Se enkelt indlæg
Gammel 06-01-2010, 20:42   #21
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Hej,

Det var jo så i dag at jeg skulle møde min nye sagsbehandler for første gang, siden hun startede i nov, 2009, hvor hun bla. overtog min sag. Jeg kom og blev vist inden for af en en person, som jeg troede var hende/ måske en ham for det var en ham. Jeg spurgte om han var hende og han sagde at det var han ikke, da hun, min sagsbehandler var uarbejdsdygtig idag, så hun var der ikke !!! Han sagde at han ville lytte til hvad jeg sagde og så kunne vi måske "klare" det hele på det møde.

Tjaa, han fik så set hvad der lå af dokumenter på min sag og viste mig min ressourceprofil, hvor der praktisk talt intet stod. !! Jeg har udfyldt min andel og ved at min tidligere sagbehandler har fået en masse dokumenter og erfaringer omkring mig så de burde kunne udfylde mere. Burde jeg ikke kunne kræve en kopi af den hidtidige ressourceprofil, inden vort næste nye møde ?

Jeg gider simpelt hen ikke sidde på haserne mere, hvis ikke ressource profilen er færdig i kommunens side af i min sag er det så ikke for underligt, er det meningen at jeg og min sagsbehandler skal gøre den færdig sammen på det møde vi misses idag ?

Mvh. EE
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat