Se enkelt indlæg
Gammel 27-10-2012, 01:32   #26
maruus
Ved at flytte ind på K10
 
maruuss avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-04 2009
Lokation: Gladsaxe
Alder: 75
Indlæg: 533
Styrke: 16
maruus er ny på vejen
[QUOTE=Skumfidus;245967]Er det mig der misser sarkasmen her? Eller mener du vitterlig hvad du skriver?

Nej du har ikke misset sarkasmen .
Jeg vidste godt at det ville afføde reaktioner. - for vel kan man få masser af medfølende ord med på vejen over hvor uretfærdigt livet er - og hallo sådan føler jeg også at omgivelserne behandler mig - men hvad er så resultatet af de medfølende ord - får man det bedre ? og kommer man videre med de strøg over håret.

Det tror jeg ikke - jeg mener, at jo mere man udstiller sig selv som offer for omverdenen jo dårligere får man det psykisk .

lovgivningen er indrettet på at " Vi er tilstede " i samfundet . Der udbetales FP til mennesker der skal have tryghed i form af et beløb der kan dække de mest nødvendige omkostninger for at opretholde et selvstændigt liv - og fleksjob løn til dem det lykkes for at komme tilbage til arbejdsmarkedet.
Jeg kan blot undre mig over at mennesker stadig føler det er nødvendigt at svinge den nihalede pisk over nakken på dem selv .
Jeg ved godt vi alle har dårlige dage hvor vi tænker .... Men det gør altså ikke at vi skal opgive og overgive os til dårlig karma fra andre mennesker.

Sidst redigeret af maruus; 27-10-2012 kl. 01:36.
maruus er ikke logget ind   Besvar med citat