Se enkelt indlæg
Gammel 15-04-2011, 09:24   #149
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af annagw Se meddelelser
Det er (også) mig der har brug for fridag efter at have været afsted en dag.

Det der med at jeg har sagt god for at starte i et 5 måneders forløb...
Min sagsbehandler sagde, at hendes kollega sagde, at der manglede et arbejdsprøvningsforløb, og at sådan et forløb var HKI gode til at varetage, så jeg skulle i et 5 måneders forløb der.
Hun spurgte hvordan jeg havde det med det, og jeg sagde, at det var det jeg havde frygtet - men at det så var sådan det måtte være.
Og jeg spurgte, hvad der ville ske hvis jeg blev dårlig af det. Altså om det så skulle afbrydes midlertidigt til jeg igen var klar til at starte eller... Og til det sagde hun, at det måtte vi se på hvis det ikke gik.

Jeg strittede ikke imod. Det ville der jo ikke komme noget godt ud af. Tanken ikke så meget som strejfede mig. Jeg vil samarbejde.
Jeg både skal og vil afklares så der kan komme en slutning på min sag. Jeg har prøvet at være positivt indstillet og tænke at der kan komme noget godt ud af det, men jeg må sige at den indstilling ligger på et meget lille sted nu.

Alt i mig siger, at det her bare skulle afsluttes og min sag skulle til pensionsnævnet - for at undgå at jeg får det dårligere.
MEN det skal min sagsbehandler og hendes kolleger beslutte, ikke jeg.
Jeg vil hellere risikere at blive skubbet længere ud end jeg vil søge §17 på foreliggende.

Men du har ret: Jeg skal naturligvis sige, at jeg finder det nødvendigt at gå yderligere ned i tid. Jeg skal jo ikke fortsætte sådan her når ikke det går.
det er den helt rigtig indstilling og ja det vil være dumt og søge en §17 på nuværende tidspunkt. Men kan lige forstille mig hvor hårdt det
har selv været i gennem en arbejdesprøvning, så ved hvor hårdt det tager på en. Da jeg søgte en §17, var det på et helt andet grundlag og tidspunkt i min sag. Men det har været super i min selvom jeg fik afslag
for nu har jeg været igennem det som ligger i afslaget
tror ikke jeg var kommet videre overhovdet i min sag uden at have søgt pension
når man ikke vidste hvad kommunen manglede af lægepapir og de ikke vil ud med det

Men ja hvis du ikke kan klare de timer. det skal du gøre opmærksom på og blive sat ned i tid
heller det, end at opgive
Men nu kan du se frem til en god weekend
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat