Se enkelt indlæg
Gammel 29-02-2012, 18:12   #1
annech
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 02-10 2011
Indlæg: 329
Blog Indlæg: 2
Styrke: 13
annech er ny på vejen
ledighedsydelse !! er den i fare ???

hej alle sammen !!

i er sikkert lige så forviret og nervøs som jeg. hvad tror i fremtiden bringer ang. ledighedsydelse ??? den er jo pt" det der er varig" hvis man opfylder kravene og hvad der der efter kommer af møder m.m så længe man følger opfølgninger plus det løse. det jeg tænker.... tror i" vores så" kaldte sociale regering vil sætte tid på den,så man får sparket på kontanthjælp efter 2.års ledighed,hvis man ikke har fundet et nyt" job som folk der er i A-KASSE. ????


og den der med tilskudet til arbejdspladserne bliver ændret så meget at det går ud over dem med en års" indtægt på ca. 250.000kr
jeg kan godt følge,at det der med en flexjobber der kun arbejder 15-18 imer om ugen med en årsindtægt på 6-700.000 tusind kr. at de vil pille lidt ved økonomien der. for hvem vil ikke tjæne 700.000kr årligt for 15-18 timers arbejdsuge. jeg håber i forstår hvad jeg mener...
men det korte af det lange... tror i vores ledighedsydelse-med tidsbegrænsning bliver berørt ?????
vi er jo mange der så skal pakke sammen og flytte fra hus og hjem,hvis de piller ved økonomien der.
mvh. anne.
annech er ikke logget ind   Besvar med citat