Se enkelt indlæg
Gammel 24-08-2012, 19:03   #15
Stuen
Klart Afhængig af K10
 
Stuens avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-05 2012
Indlæg: 413
Blog Indlæg: 1
Styrke: 12
Stuen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af søsser98 Se meddelelser
hej det er helt klart forkert jeg har nu prøver at lægge forskellige data ind på linket og det viser HELT KLART AT KAN MAN KUN arbejde få timer altså 10 eller derunder så er der store tab og man vil gå meget ned i løn i alm job vil du blot få op til de 16.700 kr brutto
og nedgangen i løn er mindre for samme job hvis du kommer op over 10 timer ugentlig
hvis du Idag har et flexjob med god løn 24.000 og derover vil du gå meget ned i løn
iflg de nye regler vil flexjob lønninger for dem der arbejder 10 timer og derover komme til at ligge på 17-20.000 brutto
Undrer mig over det du skriver at hvis man IDAG har et fleksjob på 24.000 kr, vil man gå meget ned i løn. Jeg troede at hvis man havde et fleksjob INDEN reformen træder i kraft, vil man fortsætte med denne løn. Er det ikke kun fleksjob der påbegyndes EFTER reformen, som bliver berørt?

Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Som tommelfinger regel kommer fleksere til at tjene omtrent det samme som en pension - altså, omkring 17.000 kr pr måned (plus/minus). Så din sidste udregninger ser mere realistisk ud.....

Synes altså også de skriver tingene på en måde, der kan gøre det meste til en større videnskab.
Helt enig...det er sgi en større videnskab at hitte ud af
Stuen er ikke logget ind   Besvar med citat