Se enkelt indlæg
Gammel 17-09-2012, 00:37   #21
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Citat:
Altså ...
I dag hvor SYGEDAGPENGE-MODTAGERE som gr. komplekse helbredsproblemer og andre omstændigheder ikke kan modtage kontanthjælp, kan nu få en indtægt + mulighd for at holde ferie.
Hvis det IKKE er positivt, så må du have mig undskyldt. - Men så vil jeg også have lov til at kalde dine indlæg for overvejende negative!
Meget rodet indlæg og svært at finde ud af hvem der siger hvad....men...

Denne forstår jeg ikke....

Sygedagpengemodtagere modtager ikke kontanthjælp....

Hvis der så menes at de kan få ledighedsydelse....når de ikke kan få sygedagpenge længere....så er det jo langt fra sikkert...da de jo først skal bevilges at komme i et ressourceforløb...

Det er langt fra sikkert alle kommer i disse forløb....specielt også fordi de koster en masse penge....og kommunerne får ikke dækket alle pengene....medmindre de holder antallet af folk der skal på disse forløb...nede....

Men ellers rigtigt...at dem der kommer i disse forløb...de vil have en indtægt...

Men det er sådan set også noget af det eneste jeg kan se er godt....

Tja det passer ikke...for det samme sker med unge under 25....da de vist får flere penge ud af det hvis de er i disse forløb....men så er det vist også det...

Man kan ikke spare 3 milliarder på dette og så håbe på at det hele bliver bedre...

Men det ser vi når det hele går i gang....hvor behandlingen er og hvad den består af...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat