Se enkelt indlæg
Gammel 12-04-2011, 18:02   #82
Hans
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 26-01 2008
Lokation: Aalborg
Indlæg: 241
Styrke: 17
Hans er rigtig godt på vej
Jeg har stadig svært ved at tage det seriøst, at man kan smide en sagsbehandlers (eller hvilken som helst andens) navn ud til skue for 100.000, uden selv at fortælle, hvem man er, især fordi den anden ikke har mulighed for at forsvare sig mod en anonym anmelder, og fordi anklagerne kun bliver udtryk for en meget subjektiv vurdering.

Det er jo svært at vide, om det har været almindelig dårlig kemi, urealistiske forestillinger hos en borger, en vred sagsbehandler, simple misforståelser, politiske bevæggrunde eller noget andet, der i virkeligheden har været baggrund for en given oplevelse hos kommunen, når kun én side må komme til orde.

Det er nemt at beskylde nogen, når man er anonym, det er så svært, hvis man pludselig skal være ansvarlig for sine handlinger - jeg giver ikke meget for folk, der kun tør anklage i det skjulte.


Nej, selvfølgelig kan jeg ikke henvise til ændringer i grundloven - al den stund den ikke er ændret.
Ift. EU er grundloven imidlertid blevet fortolket og refortolket flere gange, ellers kunne vi ikke være medlem af EU, og der er kommet højesteretdomme, der har bøjet grundlovens oprindelige mening.
Da der ikke findes noget centralt offentligt arkiv over domme, kan jeg ikke give et link.


Jeg vil undlade at skrive mere i tråden, som jeg afsluttende atter vil kalde den dummeste og mest useriøse, jeg har læst på K10 i de par år, jeg har været medlem.
Yderligere kommentarer til mig kan sendes som en PM.

Sidst redigeret af Hans; 12-04-2011 kl. 18:13. Årsag: Tilføjelse
Hans er ikke logget ind   Besvar med citat