Se enkelt indlæg
Gammel 13-11-2020, 11:35   #147
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.740
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Sort humor? Eller virkelighed?

Fra Facebook, en tilfældig borger:

SORT HUMOR...... eller fra virkeligheden. Jeg er bekendt med borgerens navn.

Nedenstående må man enten græde eller grine af, jeg vælger det sidste😭😂
- ellers kan man ikke overleve mødet med systemet.

Sagsbehandler beder speciallæge i ortopædkirurgi afdække.

A: Diagnose
B: Aktuelle tilstand.
C: Eventuelt yderligere behandlingsmuligheder, varighed af disse og forventet effekt heraf.
D: Beskrivelse af skånehensynet nu - og på længere sigt.

Flere omfattende operationer af nyre og ryg med svær operationskrævende arvævsdannelser som følge og derfor flere lange sygemeldinger og stop af erhverv, særligt fysisk hårdt arbejde frarådet.

Speciallæge angiver at pt. ikke kan have de smerter, som hun har samt at der kan være tale om præstationsangst grundet flere stop af uddannelser og job.

Speciallægen vurderer raskmelding 37 timer butik og kontor, dog med skånehensyn som eks. hæve sænke bord.

Jobcentret vurderer ud fra speciallægeerklæringen, at jeg er i stand til at stå til rådighed for arbejdsmarkedet 37 timer butik eller kontor med skånehensyn til rygbelastende arbejde.

Raskmeldes.

Ny operation 4 mdr. efter raskmelding for reprolaps, nerverod forskubbet og svær arvævsdannelse omkring rygmarv.

Klage til Patienterstatningen og AST.

De kan ikke indhente speciallægeerklæringen, fordi lægen har lavet det for eget firma i offentligt sygehus navn og ikke gemt den.

Patienterstatningen og AST afgør, at der ikke er tale om en lægefaglig vurdering, når speciallæger udarbejder speciallægeerklæringer.

Føler mig som klovn i cirkus system, jeg får ikke engang arbejdstøj, klovnekostume eller særlig god løn eller lønforhøjelse, trods jeg virkelig gør mit arbejde godt og er en trofast medarbejde


phhmw

Kære politikere i Folketinget.

På et skib findes kun een Kaptajn, med 4 striber.

På et fly findes der kun een Kaptajn, med 4 striber.

I folketinget har vi 179 Kaptajner med 4 striber, som tegn på at disse politikere er ledere, kaptajner, under særlige demokratiske forhold.

Alle 179 Kaptajner i Folketinget har et stor medansvar for udviklingen.

Alle 179 Kaptajner er ved at miste magten til embedsmænd, spindoktorer.

Alle 179 Kaptajner har været sig nødsaget til, at vedtage ved lov, at love skal overholdes.


https://www.ft.dk/samling/20121/vedt.../V28/index.htm

Den lader vi lige stå til eftertanke.

Ankestyrelsens Tilsyn har sanktionsret, dagbøder etc, hvis ikke omgivelserne retter ind, men disse sanktionsmuligheder er aldrig brugt i sociale sager.

Tiden er til ændringer, skulle man mene.

Med venlig hilsen
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat