Se enkelt indlæg
Gammel 30-11-2010, 23:21   #17
Leduce
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 18-04 2010
Lokation: gladsaxe
Alder: 45
Indlæg: 233
Styrke: 15
Leduce er ny på vejen
ja må indrømme også her hjemme fik jeg da lige en kæmpe klump i halsen da jeg hørte det ..

står og venter på afgørelse hos statsforvaltningen mht ftp ..

er lige blevet 32 år og er også psykisk syg ...

det der virkelig gør mig bange det er at jeg bliver smidt ud i noget ..forløb eller hvad de kalder det også ender med at få en diagnose oven eller en indlæggelse som sidste gang da jeg var i arbejdsprøvning ..hvor meget mere skal mit sind kunne bære??

jeg kom også op i medicin og kan ikke få mere da min psykiater sir det ville være lægeligt uansvarligt og han ville være bange for jeg fik en medicin forgiftning..

jeg kan ikke klare et forløb i samtale terapi da min koncentrations evne er for lav ..blev pænt udskrevet af stolpegården da jeg ikke kunne følge med i det forløb jeg var i ,,det hjalp så heller ikke at man nærmest fik svaret at man var for syg ..for syg til psykolog/samtale terapi..

aner ikke nogle gange hvor jeg skal gøre af mig selv...kender i det??

Man hører ikke med til de syge og man høre ikke med til de raske

men rundt omkring mig får venner babyer bliver gift har et godt arb ,hus og have ..

ja mister også snart mit kære hjem

ved ikke hvad politikerne vil have jeg skal gøre ...men kan da godt forestille mig flere år på kontant hjælp endnu og en sygdom der næsten er for kold til denne verden..

ja undskyld mit sure opstød men er bare fortvivlet og bange...
Leduce er ikke logget ind   Besvar med citat