Se enkelt indlæg
Gammel 18-12-2017, 16:13   #313
Kio
Banned
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2009
Lokation: København
Alder: 59
Indlæg: 968
Styrke: 0
Kio er ny på vejen
HALLOOOO.... Vågn nu op...!

Citat:
Oprindeligt indsendt af MistyMiss Se meddelelser
Jeg tror bare det er helt standard at de skal vide hvad der evt er afprøvet.
Noget en lægekonsulent nemlig må, er at komme med forslag til behandlingsmuligheder.
Det forslag kan de så sende tilbage til din egen læge, der kan argumentere for eller imod det behandlingsforslag.
Men de må ikke se det som en behandlingsmulighed der skal afprøves, alene baseret på lægekonsulenten.

(Smertelindring er forresten også en behandlingsmulighed, selvom det kun behandler symptomerne)
Misty

Der var dog fa.... som du bliver ved... sorry for mit sprog, præcist som de "SB" nede på Lærkevej...

Det er fortalt også skriftligt, hvad der er "afprøvet"... Alt er afprøvet...
Der er ingen behandlingsmuligheder...
Der er ingen behandlingsforslag... fordi Der er ingen behandlingsmuligheder...
Og der er ingen behandlingsmuligheder der skal afprøves, fordi der er Der er ingen behandlingsmuligheder..

Det er slidgigt i knæ, ryg og nakke... Googgle det hvis I ikke forstår det: "Slidgigt behandlingsmuligheder"

https://www.google.dk/search?newwind....0.utxbHLGSh_8

"(Smertelindring er forresten også en behandlingsmulighed, selvom det kun behandler symptomerne) "

Ja, der er en forebyggende "behandling" ikke en helbredende...

Det har min læge også beskrevet skriftligt...

Jobcentret eller en lægekonsulent kan ikke komme at sige/foreslå/vurdere f.eks: "Kim skal bare tage noget mere og stærkere smertestillende medicin imod de gigtsmerter han har dagligt i knæ, ryg og nakke, så kan han få en større arbejdsevne, han skal bare have noget Morfin og morfinlignende midler opioider mod sine stærke smerter, så kan vi godt få ham op på de 30 min om ugen..."

Eller må de Misty?

Gigt kan ikke helbredes... det bliver kun værre og værre...
præcist som min læge skriver: "forværres ad åre..."
Kio er ikke logget ind   Besvar med citat