Se enkelt indlæg
Gammel 18-01-2011, 20:28   #14
Vej86
Afhængigheds tegn af K10
 
Vej86s avatar
 
Tilmeldingsdato: 26-09 2010
Lokation: Verden
Indlæg: 384
Styrke: 14
Vej86 er ny på vejen
Ej Har Altid sagt at der ikke skal gøres noget hvis jeg en dag får hjertestop. Efter hvad der er kommet frem er det da helt sikkert at der ikke skal gøres noget. TAK for jer der fortalte om hvor hårdt et hjertestop er. Har så været der ud hvor døden var tæt på. Kom til bag til livet. Men ikke uden men lever med det til daglig.

Jeg har taget min kæmpe for livet og det vil jeg ikke igen. SÅ det er helt fint at lægerne tager den beslutning. Og uden at sige det. For der er bare nogle gange hvor patienten ikke tage stilling til det
. Ved er nogle mennesker hvor de ikke kan tage stilling til selv på en almindelig dag. Jeg ved godt hvor grænsen går for hvad jeg vil gå med til hvis det er min familie er så syg at der ikke er noget liv så må gerne stoppe på en måde hvor de ikke har ondt. Synes ikke livet skal livets uden det er et godt liv. ¨
Har set hvordan svær hjerneskade mennesker liv er og der er da helt sikkert nogle af dem der har det godt.
Der er altså også nogle hvor livet er hårdt ved dem.
Håber så at min krop klare den til det bliver naturligt at dø. Vil gerne dø på en ordentlig måde vil bare ikke dø hvor jeg har fået for ondt. Et hjertestop for mig en god måde at dø på. Det her lyder måske meget hårdt at sige for en på 24 år har altså kæmpet mit livs kæmpe som 4 dages gammel. Ved godt der en del der kæmper sig igennem livet på godt og ondt. OG lige på k10 der vi fælles om livets kæmpe. Der for tør jeg godt at sige det med livets kæmper
__________________
Så er der tid til at tage en længere pause fra k10. Håber det går godt med jer der ude Der flere ting som kræver mig sø som mit eget handicap og min sygdom
Vej86 er ikke logget ind