Se enkelt indlæg
Gammel 07-10-2008, 11:33   #8
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Vim Nåå på den måde , mig der misforstod

Jeg ved ikke af at der står noget i loven omkring at uddanede sig ved siden af et fleksjob, så jeg vil tro at det er en skønsag , jeg har feks en veninde der er ledig flekser inden hun blev syg tog hun halvdelen af revisor uddanelsen, hun har så nu genoptaget noget regnskabskursus, dette ser kommunen velvilligt på da det er noget der kan bedre hendes muligheder på jobmarked , men der er så også fordi hun er ledig , hun startede med den aftenuddanelse mens hun var i arbejde og der var kommunen ude efter om ikke hun lige så godt kunne magte at arbejde flere timer...

Så jeg vil tro at det er noget man i hvert enkelt tilfælde skal argumentere for og det er nok nemmere hvis man er ledig end hvis man er i arbejde, men bortset fra det så mener jeg ikke at man har pligt til at oplyse sin kommune om hvad man bruger sine aftner på og hvis man har lyst til at tage noget aftenskole så kan jeg altså ikke se at der skulle være noget i vejen for det , heller ikke i loven ...

Men det kan være det er en ting der lige er værd at kigge nærmere på, så jeg vil lige prøve at skrive til nogen forskellige og høre ad hvis der ikke er nogen her der kender nogen mere præcise regler og love...

og så vender jeg tilbage

Hejdien
  Besvar med citat