Se enkelt indlæg
Gammel 26-06-2008, 12:25   #25
Stoktoft
Afhængigheds tegn af K10
 
Stoktofts avatar
 
Tilmeldingsdato: 25-02 2008
Lokation: Struer kommune nærmere betegnet det skjønne THYHOLM
Alder: 50
Indlæg: 300
Styrke: 17
Stoktoft er rigtig godt på vej
Opdatering

Jeg har nu tid til Generel heldbredsattest. Det kunne ikke blive før d. 15 juli, da min læge jo også skal have ferie

Kommunen ringede så igår, de informerede mig om, at de skulle have attesten inden de sendte henvisningen til politiet, da de skulle have den sammen med henvisningen.
Jeg fortalte, at jeg havde fået en tid d. 15 juli, det var da godt nok sent var kommentaren, øh sent, ca. 3 uger, jamen min læge har ferie. Nå men vi kan ikke viderebehandle din sag før vi får den attest, nej okay, men det er der jo så ikke at gøre noget ved.

Blev sgu egentlig lidt sur, DE kan trække en sag i langdrag, meeeen når de skal have noget fra os, ja så skulle det helst ha' været afleveret igår.
Jeg ville da gerne ha' det her til at gå stærkt, men min vidunderlige læge skal da også have ferie ligesom alle andre arbejdende mennesker.

Kæmper lige i tiden med massive smerter og man skulle tro jeg havde en giga kæp i øret, hvis i så min gagede gangart i denne uge Har opgivet at køre minimanden i børnehave i denne uge, tør sgu ikke. Det gør ikke smerterne bedre, at han er hjemme, plejer jo at hvile når ungerne er ude af huset

Undskyld der kom lige lidt beklagelse med i dette indlæg, det var ikke meningen

stoktoft
__________________
vær mod andre, som du vil, de skal være mod dig

Den, der begynder dagen med et smil, har allerede overvundet mange besværligheder.
anonym
Stoktoft er ikke logget ind   Besvar med citat