Se enkelt indlæg
Gammel 04-07-2011, 22:55   #10
mams
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-10 2009
Lokation: sønderjylland
Alder: 52
Indlæg: 97
Styrke: 15
mams er ny på vejen
Hejsa

Så fik jeg afslag på trappelift. Deres kommentar var, at jeg kunne planlægge min dagligdag således at jeg gik på trapperne så lidt som muligt samt at jeg indrettede en stue på 1. sal i det ekstra værelse vi har på 12 kvadratmeter med tv, computer samt div.

Jeg har også fået afslag på taxaordning til min datter de dage hvor min mand har det dårligt og ikke kan køre bil. De mener jeg kan gå 1,6 km. hver vej. Ja jeg har lægepapirer på, at jeg har en gangdistance på 163 m.

Afslag på hjælp til bad da de ikke vil hjælpe mig da mit badeværelse er for lille. Tilbud om klatvask i sengen.

Afslag på hjælp til anden bolig da de kun råder over 2 værelses ældre og handicapboliger og borgerservice råder kun over etageejendomme. Så vi skal selv søge gennem boligforeningen og det er ikke lige så nemt at få et rækkehus i 1 plan.

Jeg har også fået afslag på støtte til køb af bil. Fået af vide, at jeg skal benytte handicapkørsel. Jeg har lavet et regnskab som hvis vi skal opretholde det kørsel vi havde da jeg stadig kunne køre bil koster det ca. 11.000 kr. om måneden i egenbetaling. Disse udgifter har jeg søgt som merudgifter, venter stadig på svar derfra.

Er i gang med at skrive et brev til vores borgmester i håbet om at det måske hjælper og han kan gøre en lille smule ellers går jeg til medierne.

Jeg har selvfølgelig travlt med at skrive klager over alle disse afslag. Ikke fordi det er lysten til det, men jeg gider heller ikke finde mig i deres latterlige afslag.

Annemette
mams er ikke logget ind   Besvar med citat