Se enkelt indlæg
Gammel 17-02-2011, 11:07   #10
NPH
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 10-02 2011
Lokation: Sønderjylland
Alder: 71
Indlæg: 280
Styrke: 14
NPH er ny på vejen
Hej ven
Uden at kende dig din familie og dine børn
Jeg kan kende mønstret fra da min søn var yngre
Har heller ikke gode erfaringer med PPR, skole psykologer og den slags
Hvordan behandles resten af faniliens ADHd ? Er i kontakt med Distrikts psykiatrien hvis ikke kan i henvises dertil af egen læge Psykiatrien kan udrede dit barn så en behandling kan blive startet op
Min søn var boglig dygtig i skolen men alt andet fungerede ikke ind i mellem kravle han nærmest i gardinerne
Min søn blev dianosticeret Borderline som 16 årig men først som 20 årig viste det sig at han havde ADHD , men det måtte flere år med misbrug og småkriminalitet til før vi kom frem til ADHD og han kom i behandling med Retalin
Han har da han fyldte 26 forladt sin førtidspension og er i et flexjob han er 28 år
Men han har stadig brug for støtte og mit arbejde har gradvist ændret sig fra hvor jeg tror du er nu til at få forskellige støtteordninger til at fungere omkring ham og hans familie
Mine erfaringer er En diagnose hjælper men der kommer ingen hjælp af sig selv
Der skal kæmpes for hver lille bid . Ind i mellem er det også formålstjeneligt at tale med en borgmester eller en formand for udvalg
Ja der skal pres på for at der sker noget
Jeg ved også det er mega svært da du selv er ramt af sygdom ,
Håber du har nogle gode venner eller familie du kan bede om hjælp, har erfaret på den hårde måde at dt at hjælpe sin familie gør at man ind i mellem har brug for at der er nogen der støtter en for ellers går man i stykker på forsøget og så har de slet ikke

NPH
NPH er ikke logget ind   Besvar med citat