Se enkelt indlæg
Gammel 12-04-2013, 14:06   #8
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
hej jeg har selv mistet 75 procent i erhversevne...og når det er under 5o procent kan du få alle penge på engang - ellers husker jeg meget forkert....jeg fik et belø'b jeg satte ind på kreditor beskyttet konto og så får jeg et beløb hver mdr også indtil pension...
man skal huske, at selv om 2 får den samme skade er det ikke sikkert de får samme erstatning..det kommer an på udannelse,erhverv,alder og hvor langtid du har arbejdet og hvor langt du kunne ha arbejdet hvis skadet ikke var sket...men erstatning er noget andet - det er tabeller,,,,

jeg havde en skade advokat på og udover erstatning har jeg fået alt transport betalt til læger ,sygehuse mv..det havde jeg skrevet ned og det godkendte ask...og piller jeg havde brugt penge på og hvad de regnede med det vil koste fremover...og er der behandlinger kan du søge om det...
jeg ville ihvertfald IKKE have undværet min advokat..hun har været en kæmpe hjælp turen igennem..
ved ikke om du kan bruge det til noget...du kan altid anke og jeg mener ikke du kan miste de 45 procent du er tilkendt - men det kan tage langtid at anke...
pas godt på dig selv og var jeg dig skyndte jeg mig at finde en advokat...
ps har du f.eks brug for psykolog hjælp kan man også søge hjælp til det...

stribe ftp 2o1o
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat