Se enkelt indlæg
Gammel 04-08-2008, 17:01   #9
pruttenQ34
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 16-01 2008
Indlæg: 303
Styrke: 17
pruttenQ34 er ny på vejen
børn /flexjob

hej igen

ja det er sindsygt de syntes åbentbart det er vigtigere jeg kommer ud arbejde 37 timer end have mine børn hjemme...jeg har så selv tigget og bedt komunen om min datter skulle på efterskole da vi skændes hverdag og blev meget værre efter jeg fik det mere psykisk dårligt med komunen og deres psykiske press med trækning i pengene osv..har flere gange grædt nede på komunen over jeg ikke kunne magte og syntes det var synd for mine børn de skulle opleve en hverdag med mig på den måde da de virkelig har kørt rundt med mig og smidt mig ondsvage ligegyldige steder hen hvor jeg så er blevet afskediget fra igen pga komunen sendte mig de forkerte steder hen,,,,,det tog 8 mån for komunen hjælpe mig med min datter og der var det kørt meget længere ud end det havde gjort hvis de havde hjulpet mig da jeg bedte om det....har sagt til dem det betyder utroligt meget for mig få hende hjem igen efter et år,,jeg har siddet snakket med familieafd og sagt om de ikke kunne se det ville være det bedste jeg fik et fleksjob så jeg også kunne passe og have overskud til mine børn derhjemme og det kan de godt se..og ville så snakke med sagbehandleren men som skrevet sagde hun at dem der skulle vurdere mig til fleks var totalt ligeglad med mine børn....jeg er ret sikker på jeg selv kunne have magtet min teenager datter hvis jeg havde overskud og komunen ik sad med min fremtid i deres hænder på den måde...føler man sådan svæver og slet ik kan nå jorden,har kæmpet og kæmpet med dem og orker snart ik mere...har selv måttet be om komme i arbejdsprøvning da jeg har hørt det hjælper i ens sag om søge fleks....alt den skiften jobvejleder og sagsbehandlere har gjort jeg ik fik oplyst og føler min sag er 100%fulgt op...nu har jeg så fået dem til få en helbredsattest fra læge og psykiater og har selv valgt komme i arbejdsprøvning i 1½ mån i august selvom jeg var lovet ik blive sendt flere steder hen ..jeg er ik så syg jeg kan springe en arbejdsprøvning over...men nu skal jeg starte med 20-25 timer om ugen...somme tider har jeg det jo fint nok et par dage og kan nok sagens hvis jeg tager mig meget sammen klare en hel arbejdsdag men så er jeg ikke den jeg skal være for mine børn når jeg kommer hjem....min søn skal have støtte i børnehaven og tror det pga alle de skænderier jeg har taget med min datter i et langt stk tid.....suk
pruttenQ34 er ikke logget ind   Besvar med citat