Se enkelt indlæg
Gammel 10-10-2008, 18:28   #12
lone t
Afhængigheds tegn af K10
 
lone ts avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-09 2006
Indlæg: 348
Styrke: 18
lone t er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af buster Se meddelelser
hej igen lone

er blot lidt nysgerrig for hvordan det gik dig til mødet?

Fik du fastholdt det med mødetidspunkt?
Og ret beset har du vel også ret til at have et værdigt liv udover arbejdslivet!
Håber det er gået dig godt.

Ja Hun var faktisk sød min nye sagsbehandler, og hun sagde uanset hvilken jeg valgte af de 3 forskellige private aktør,så skulle de tage hensyn til at jeg kun er visiteret til omkring 20 timer.

Hun spurgte om ikke vi skulle sende bud efter en helt ny helbredserklæring fra min læge og hospital, så vi kan finde udaf om jeg nu også kan magte 20 timers arbejde. Og hun skrev hjemmearbejdsplads op som en mulighed.:-)

Det ville være det mest idelle for mig, da jeg ret ofte skal på hospitalet for at have tjekket blodtal. Desuden så har jeg jo dage jeg knap nok kan holde mig oprejst om f.eks formiddagen, men evt godt kan nogle timer om eftermiddagen.

Også fik vi opdateret en masse ui min RP og jeg fik også sagt jeg er "god" til at presse mig selv på en arbejdsplads. Alt det skrev hun op, også slutted ehun med at sige. Jeg skulle godkende den nye RP når hun var færdig med at indskrive den på computeren, og selvfølgelig til en hver tid kunne lave rettelser til den.

Så det møde var slet ikke så slemt, og jeg tror og håber på jeg kan arbejde 15-20 timer uden at presse mig selv.

Det har du ret i, vi har ret til et værdigt liv foruden arbejdslivet, vi har jo altså ikke selv valgt og blive syg.

Tak for din omsorg det betyder meget.
lone t er ikke logget ind   Besvar med citat