Emner: HJÆLP
Se enkelt indlæg
Gammel 17-08-2008, 16:52   #8
Kjersti
Hvor skulle jeg ellers være
 
Kjerstis avatar
 
Tilmeldingsdato: 26-06 2008
Lokation: Midtsjælland
Indlæg: 177
Styrke: 16
Kjersti er ny på vejen
Hej.. Denne sagsbehandler lyder som min jobkonsulent.. skræmmende jeg blev også frustreret i starten, da jeg hele tiden fik og vide, at jeg skulle presses til det yderste, og jeg skulle ikke tro han ville blive ved med og være flink ved mig, det er så svært og tackle når man er kørt helt ned, men lærte hurtigt, hvordan tingene hang sammen da jeg fandt K10 i al min frustration, bare fordi man altid har været så pligtopfyldende i hele sit arbejdsliv og aldrig lyttet til sin krop, så blir man ydmyget på det groveste. Jeg har sagt til min sagsbehandler nr. 8 at når dette er overstået engang og jeg kommer lidt ovenpå, vil jeg kontakte medierne, og tro mig jeg skal nok få det gjort. Har lige snakket med en jeg ikke har set i lang tid og som også var røget i kommunens kløer, hun er så langt ude, at hun kun tænker på selvmord, hvor fanden er vi henne, kan det virkeligt være rigtig, at nogen mennesker skal køres helt ud over kanten.
Jeg blir så rasende når jeg læser sådan et indslag her og føler så stærkt for disse personer.
Til Hejdien og jer andre, der altid er så hjælpsomme, i er sku GULD værd, hvor ville jeg ønske man kunne få sådan en som jer med som bisidder, og i skulle selvfølgelig have en god løn for det.. Det sidste var bare lidt ønske tænkning..

Tusinde fra Kjersti
Kjersti er ikke logget ind   Besvar med citat