Se enkelt indlæg
Gammel 02-10-2008, 16:53   #14
Emma
Føler sig hjemme på K10
 
Emmas avatar
 
Tilmeldingsdato: 29-08 2008
Lokation: sjælland.
Indlæg: 39
Styrke: 16
Emma er ny på vejen
isolation.

Kære Hejdien, hvor har du bare ret, jeg er godt nok ikke fp. men ledig flexer.
Har helt sikkert mistet veninder efter jeg blev syg, da mit overskud ikke var/er til at kunne tilbringe så meget tid sammen med dem som førhen. I starten blev jeg ked af det , men tænkte så... nej, vær noget for dem der er tilbage , det er dem der forstår og holder af dig, og så selvfølgelig mine egne dejlige unger samt et barnebarn, Har to rigtig gode veninder tilbage og nej føler mig bestemt ikke isoleret, for det skal tilpasses kræfterne,ellers er det ned og ligge og så er man jo netop isoleret, hvis dagen skal tilbringes i sengen. Kan nogen dage blive skrækslagen ved tanken om at skulle op og møde på et arbejde, hvis smerterne er særlig slemme eller nattesøvnen har været rigtig dårlig , hvad den som oftest er. Tror du selv et sted herinde har skrevet at "nogen dage ville jeg elske at komme afsted, andre dage ville jeg forbande det" ikke helt ordret, men noget i den stil, kan bare huske da jeg læste din sætning , at jeg tænkte ..lige præcis sådan ville jeg også ha" det.
Tror derfor at for mange syge giver fp. en ro og tryghed i hverdagen, så selvom pengene er små (pensionen) finder man ud af at leve sit liv med det man orker, samt trygheden ved at vide ...AT NU ER DER ENDELIG RO PÅ..nu kan DE ikke trække mig rundt i manegen længere. Den ro er guld værd.

mange hilsner fra Emma.
Emma er ikke logget ind   Besvar med citat