Se enkelt indlæg
Gammel 17-01-2007, 12:28   #8
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
RE: Ville du melde dig ind her ???

Nej det var såmænd 3F

Jeg var sikkerhedsrep på virksomheden, mens jeg var sygemeldt fik jeg et brev om at mine kollegaer havde stemt om det og væltet mig som sikkerhedsrep, og det er fair nok de skal jo bruge en sikkerhedsrep..

Tre dage efter kom nogen af mine kollegaer og fortalte at de havde hørt at "de havde væltet mig" jeg fik besked på at det havde de overhovdet ikke og at de var villige til at gå hele vejen med mig hvis jeg ville ..

På det tidspunkt var jeg syg boede i skurvogn og lå i skilsmisse, så det eneste jeg IKKE havede brug for var at starte en fagligkamp, så jeg hoppede fra...
der gik yderlig en uge, så fik jeg brev fra virksomheden igen om at jeg var fyret pga nedskæringer så kom kollegaerne igen og tilbød at bevidne at de ikke havde væltet mig og at der var ansat en anden i mit job...

Det sagde jeg også nej til

Havde ikke overskuddet til det...

Nå men en dag fik jeg at vide af vores tillidskvinde at hun havde fået fortalt af en af cheferne at de havde fået fortalt af vores lokale fagforening hvordan de skulle sno sig uden om den...

Problemet var jo at skulle de fyre mig mens jeg var sikkerhedsrep, så havde jeg 9 måneders opsigelse og var jeg ikke ja så var det kun 3 månder, så de penge ville de jo godt spare
  Besvar med citat