Se enkelt indlæg
Gammel 27-01-2012, 21:19   #12
sannemus
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 08-10 2009
Lokation: Odense
Alder: 61
Indlæg: 382
Styrke: 15
sannemus er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af curls Se meddelelser
Ja det er også rigtigt det med 60 år. Det med de ½ år mere har jeg glemt og ikke tænkt på. Har faktisk prøvet at lede sådan efter lovgivningen om, at man kun kan få ledighedsydelse indtil 60 års alderen... Kan I?

Jeg tænkte, at man hvis man f.eks. ikke var fleksjobber og var på dagpenge, så fortsætter man jo med denne ydelse indtil efterlønsalderen.
I mit tilfælde bliver det mindst 67 år, jeg ville gå på efterløn/fleksydelse.

Men fandt så den her tråd... Lyder ellers som om, at ministeren siger, at man kan få ledighedsydelse indtil egen fleksydelsesalder er nået...:
http://www.k10.dk/showthread.php?t=8640

Så det må være fra fleksydelsesalderen til folkepensionsalderen, man kan ryge på kontanthjælp. Ikke nødvendigvis fra alder 60½. Det er sådan, jeg læser det. hmmm
Ja det har du ret i, curls..hvis det stadig er sådan det er..
Men så kan jeg da godt fornemme, at vi i fleksjob er tvunget til IKKE at få pengene ud nu..for så står vi meget skidt, hvis vi når at blive så gamle, og samtidigt er ledige, de sidste 3 år før pensionsalderen
Men på den anden side skal vi jo så bare nå at bruge rub og stub og ikke eje noget til den tid tror desværre at mine jydske gener slår for meget igennem til at gøre dette....
sannemus er ikke logget ind   Besvar med citat