Se enkelt indlæg
Gammel 10-07-2018, 12:04   #67
Begynder
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-01 2018
Indlæg: 44
Styrke: 7
Begynder er ny på vejen
Så skal jeg på blodtryksænkende medicin. Har fået et blodtryksapparat med hjem til ferien. Mit blodtryk er ALT for højt 220/115. Min læge mener ikke det kan skyldes stress, og mine blodprøver så rigtig fine ud. Ingen forhøjet kolesteroltal eller tegn på diabetes.

Min diagnoseliste er efterhånden alenlang. Jeg er ikke typen der går til lægen, men pludselig er jeg blevet kastebold i sundhedssystemet.Min sagsbehandler, som også er min jobkonsulent er slet ikke interesseret i flere diagnoser. Så de skal ikke skrives i journalen.

Jeg spurgte en gang på et møde om jeg skulle skrive dagbog. De nærmerst fnyste og spurgte om, hvad jeg ville skrive dagbog om.
Det synes som om, at de understøtter mig i, at jeg skal presse mig selv ud over grænsen i en arbejdssituation. Sådan som jeg har forstået det, må der kun være arbejde som fylder i mit liv.. Så rengøring, madlavning, indkøb m.m. skal jeg fuldt ud overlade til familien. Det finder det heller ikke bekymrende, at jeg ikke har et socialt overskud.

Jeg starter med jobcenterchefen og hvis jeg ikke får svar eller et tilfredsstillende svar, må det være borgmesteren, som står for skud.

Endnu en gang tak for tilbagemeldingerne.

Jeg er ikke startet i praktikken endnu, da papirerne ikke var i orden. Nu er virksomhedskonsulenten også gået på ferie. Og virksomhedskonsulenten drejede lige situationen fordi at jeg skulle til læge, havde jeg aflyst et møde. Det er virksomhedskonsulenten som ikke havde sine papir i orden og praktikstedet.

Min virksomhedspraktik er sat til 5 timer ugentligt. To timer en dag og tre timer en anden. Er jeg ikke i stand tilsat gennemføre flere praktikker, vil kommune ikke kunne hjælpe mig.
Begynder er ikke logget ind   Besvar med citat