Se enkelt indlæg
Gammel 10-07-2018, 09:37   #66
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Begynder Se meddelelser
Jeg kan ikke mærke mine grænser i en arbejdssituation og siger ikke fra, så det er bestemt ikke de bedste betingelser.
Hvis du ikke kan mærke dine grænser når du står i situationen, så prøv om du kan bruge din erfaring.

Jeg kan ikke huske hvad dine helbredsmæssige problemer er, men hvis du f.eks. ved af erfaring, at hele resten af din dag er ødelagt af smerter hvis du har været på arb. pladsen i 2 timer, så prøv at sige fra efter 1,5 timer.

Skriver du dagbog, og afleverer til din sb hver uge?
Ellers bør du gøre det.

For så kan du gøre det, at hvis det f.eks. efter en periode på 14 dage, med 4 timers arbejde dagligt fremgår tydeligt af din dagbog, at dit liv slet ikke fungerer, så skriv til både jobkonsulent og sagsbehandler (som du selvfølgelig har tilsendt kopi af dagbogen), at eftersom det ikke fungerer med 4 timer dagligt ønsker du at afprøve en periode med 3 timer dagligt, eller noget med en fridag midt i ugen, elelr hvad du nu tænker der kan hjælpe dig.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat