Se enkelt indlæg
Gammel 22-04-2018, 10:48   #36
MIMIX
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 16-02 2018
Indlæg: 24
Styrke: 7
MIMIX er ny på vejen
Kære Nørd - tusinde tak for alle de gode hint´s du altid kommer med:-)

Først ja, jeg har fået ny sagsbehandler.

Jeg vil søge at finde ud af noget vedr. bisidder/fagforening/pårørende i morgen ...

Pyha, det er ikke ressourcer der er flest af.

Jeg afventer planlagt scanning d. 15. maj, og afhængig af resultatet vil reumatologisk afd. på sygehuset råde mig til operation eller genoptræningsplan i kommunalt regi.
Jeg er tidligere opereret for samme i 2010, og har fået følger deraf i form af følelsesløse fødder og døjer meget med både at have strømper og fodtøj på. dette er en udfordring i sig selv. Min mand har fået ny hofte, og ved bedøvelsen har de lavet en nerveskade. Han har været meget igennem og dette er nu kronisk og er lige blevet indstillet til flexjob.
Nå, det jeg vil sige med dette er, at jeg er meget bekymret for, endnu en operation - kan jeg/har jeg lov til at afvise dette ?

Endnu en tvivl - hvis jeg nu bliver sendt ud i noget praktik etc., de vil jo nok søge at forbedre og udvikle min arbejdsevne, og det viser sig at jeg godt kan klare et x antal timer, vil de så vurderer at jeg ikke længere er fuldt uarbejdsdygtig mere, og stoppe mit jobafklaringsforløb ?

Med få midler, overvejer jeg at spare penge på a- kasse (ikke fagforening) - er det uhensigtsmæssig for mig ?

Pft.
MIMIX er ikke logget ind   Besvar med citat