Se enkelt indlæg
Gammel 25-06-2013, 12:22   #7
sun-lady
Afhængigheds tegn af K10
 
sun-ladys avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-01 2006
Lokation: Horsens
Alder: 67
Indlæg: 320
Styrke: 19
sun-lady er ny på vejen
Ja jeg føler i hvert fald ikke jeg bliver jagtet på nogen måde. Der var flere forskellige jobs man kunne byde ind på. Men selvfølgelig kan det ikke være lige spændende alt sammen. Det siger sig selv, når man pludselig skal finde jobs til så mange fleksjobbere på én gang.

Alligevel er de fleste jobs absolut med mening i, og vi blive ansat på helt alm. vilkår og til en overenskomstmæssig løn. De store fagforeninger har siddet med ved bordet, så lønnen er helt som den skal være. Der bliver også lagt vægt på at alle skånehensyn skal være opfyldt, så for en gangs skyld, tror jeg der er fat i noget af det rigtige.

Om ikke andet, så kommer samtlige fleksjobbere der er med i dette projekt, ud af kontanthjælpssatsen, og DET er simpelthen guld værd for de mennesker.

Og forresten så KAN man godt blive udsendt i et privat firma i op til 14 dage. Men ikke som vikar. Udelukkende med henblik på om der er et match til et permanent fleksjob. Om man kan klare det, og om firmaet kan bruge en. Det er jo en væsentlig forbedring i forhold til før. Jeg har arbejdet gratis for en privat virksomhed i 13 uger, fordi firmaet lige skulle malke koen til sidste dråbe, uden at have til hensigt at ansætte mig efterfølgende. Nu er det så kun 14 dage, jeg kan blive udsat for den slags kassetænkning.
__________________
/Solveig
http://basiscat.dk/

Sidst redigeret af sun-lady; 25-06-2013 kl. 12:28. Årsag: Glemte noget væsentligt
sun-lady er ikke logget ind   Besvar med citat