Se enkelt indlæg
Gammel 24-08-2009, 22:00   #34
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af Tobeka Se meddelelser
ganske underholdende, alle holder på deres, jamen sådan ska da være..
ingen bør kæmpe for at overvise andre om "jeg har ret".
men alligevel er folk tilbøjelig til at fortælle andre, FORSTÅ nu hva jeg siger, DU ka da forstå at jeg har ret, Har du slet forstået hvad der foregår, LÆS da avisen ????????
OG DEN DER TROR PÅ DET TRYKTE ORD I DANSKE AVISER; BØR BRUGE MERE TIL TIL AT TJEKKE JOURNALISTER, DEBATØRER ECT;s BAGGRUND OG MAN VIL OPDAGE AT DE FLESTE ER ULVE I FÅREKLÆDER........................................ ..................
Dan jeres egen mening, hold ved den, la jer ikke købe af SF, S V, K DF ect, det er det I føler der rigtigt, i ska stå ved, ikke læne jer op ad en politikker fordi han siger holdninger,
I er enige med, er det noget han mener eller er det valgflæsk ?????????????? (for det meste)
VI, VI her har et problem der er vigtigere end at diskutere hvem der stemmer på hvem.
Systemet halter, vedr. syge, gamle, handicappede ect.
Så lad os da stå sammen og hjælpe hinanden somme denne side ar baseret på, istedet for dette skide fnider, øhh hun har sagt, nu har han sagt og såvidere..........

JEG UNDSKYLDER HVIS JEG HAR TRÅDT NOGEN OVER TÆERNE; DETTE ER IKKE BEVIST!!
Kæmpe smil, til alle KNUZZ
Jeg tror du tager lidt fejl her... for det handler faktisk ikke om at overbevise nogen om noget som helst... det er beviseligt fra BT's debatforum, at det er komplet umuligt at omvende en DF'er

For MIT vedkommende handler det om, at jeg føler DF'ere skal være klar over, at der er andre meninger end deres i DK, og jeg synes også det er rimeligt, at DF'ere får at høre hvad det er jeg afskyr med deres politik... men at omvende har jeg ingen agenda om.

DF buldrer med "tønderne" kondstant i pressen og i samfundet... rød fløj gør det samme... men det virker som andre skriver, som om, at det må man aldrig... DF'ere har tydeligt vist mig på adskillige fora, at de tollererer ikke modsigelse, og netop DET, gør at JEG personligt buldrer endnu højere

Hvis DF'ere har så stort et problem med at blive kaldt fremmedfjendske og anti-sociale, så forstår jeg ikke hvorfor man ikke gør noget ved det image!? ... men man vil på den ene side have lov til at hade fremmede og tampe de svage og socialt udsatte, og så samtidigt piver man når man bliver konfronteret med det og bliver stok-fornærmede i bedste Pia K. stil.

Man kan ikke blæse og have mel i munden på samme tid.
  Besvar med citat