Se enkelt indlæg
Gammel 16-04-2009, 15:55   #117
Stoktoft
Afhængigheds tegn af K10
 
Stoktofts avatar
 
Tilmeldingsdato: 25-02 2008
Lokation: Struer kommune nærmere betegnet det skjønne THYHOLM
Alder: 50
Indlæg: 300
Styrke: 17
Stoktoft er rigtig godt på vej
Kære Alle

Dags dato d. 16/4 2009 kl. 11.45 ringede telefonen..... Det var ergoterapeuten fra kommunen hende med min bilsag...... "Goddag xxxxxx, ja vi har jo haft din sag oppe og vende på et møde, er du ikke spændt på hvad jeg nu vil sige"..... tak skæbne jo jeg var spændt, hjertet hamrede boom boom boom.

JEG ER BLEVET TILKENDT INVALIDEBIL MED AUTOMATGEAR

Jeg skal på mandag kl. 10.00 til Handimobil i Herning og afprøve biler, hun har arrangeret 6 modeller, og selvfølgelig er de i kategorien billigst egnet, sådan er reglerne jo, så må vi jo se om vi vil have en større model end dem hun har fundet.


Så kære alle, tusind millioner tak for al jeres støtte og interesse i min sag, det har betydet meget for mig, at ha' jer at udveksle bekymringer og erfaringer med, jeg håber andre stadig kan bruge denne tråd videre frem, min sag er nu afsluttet, men jeg står stadig til rådighed for spørgsmål der måtte dukke op. Jeg vil selvfølgelig fortælle om hvordan det foregår hos Handimobil.

Lalleglade hilsner fra Stoktoft
__________________
vær mod andre, som du vil, de skal være mod dig

Den, der begynder dagen med et smil, har allerede overvundet mange besværligheder.
anonym
Stoktoft er ikke logget ind   Besvar med citat