Se enkelt indlæg
Gammel 07-02-2012, 23:18   #93
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af §ABC Se meddelelser
Har ikke læst hele tråden, men synes da bare at ansatte i det offentlige burde have en eller anden form for autorisation, for at måtte påtage sig det store ansvar som borgerkontakt er.

Indenfor andre dag arbejder vi jo også under ansvar af vores autorisation, som simpelthen bliver frataget os hvis vi ikke levere et forsvarligt stykke arbejde.
Et dårligt udført arbejde truer autorisationen, hvilket får folk tiltag holde sig på måtte, når det gælder ordentlig behandling af andre mennesker.
Fint emne, du tænkte på, synes jeg.

Der findes skam autorisation i kommunerne. F.eks. særlige myndighedsopgaver i kommunerne (arbejde med afgørelser ud fra paragraffer osv.osv.), så får medarbejderne en særlig autorisation til at udføre opgaven (funktion i stillingen).

Jeg siger det, fordi jeg selv har sådan en autorisation.

Der føres stikkontroller i kommunerne. Og f.eks. revisionen holder øje med, om tingene bliver gjort korrekt eller ej. På nogle områder kan der f.eks. være tale om, at hvis der er opdaget så mange fejl på et område - så kan der ske en refusion til staten - fordi man ikke har udført opgaverne korrekt.... Og her kan der sagtens ske det, at en medarbejder kan fratages sin autorisation, hvis man i grov grad har udført mange opgaver helt forkert....
curls er ikke logget ind   Besvar med citat