Se enkelt indlæg
Gammel 04-03-2011, 14:25   #28
SusanneB
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 25-02 2011
Indlæg: 19
Styrke: 14
SusanneB er ny på vejen
Hej ladybird,

I forbindelse med min klage over manglende afgørelse fik jeg brev tilbage om at de umiddelbart fastholdt sygedagpengestop. Her fik jeg den mangelfulde ressourceprofil og jeg har ved partshøring klaget over dette. Jeg har ikke efterfølgende modtaget en opdateret ressourceprofil. Ej heller har jeg godkendt den ressourceprofil siden før dagpengestoppet.

Jeg mener ikke at en udtalelse fra statusattesten fra Amager Hospital kan have afgørende inflydelse. Lægen går sådan set for langt efter min mening i og med han udtaler sig om et område han ikke har noget med at gøre. At det så er direkte forkert gør det ikke bedre. Det er jo bevisligt forkert da jeg jo netop efterfølgende er på Herlev for at få afkaret om jeg skal have en ny hofte.

Desuden, hvis kommunen kan bruge statusattester fra oktober og november 2010 som våben mod mig så kan det da ikke være rigtigt at de ikke medtager en statusattest på en undersøgelse foretaget 17. november 2010?

Og da de jo stadig ikke har givet en endelig afgørelse kan det vel være lige fedt om de har modtaget en statusattest i november eller december? Hvis de havde været kvikke havde de truffet afgørelse så snart de havde fået statusattest fra Amager. Så havde det set ud som om at jeg ikke ville medvirke til en løsning af mine helbredsproblemer. Jeg var jo på det tidspunkt nødt til at vente på at jeg kunne blive undersøgt på Herlev. I Danmark kommer man jo ikke til undersøgelse samme dag man henvender sig.

Ja, kommunen fik medhold hos BAN i at de havde ret til at udsætte afgørelsen. De sagde jo bare at jeg var uafklaret og jeg tabte med et brag.

Det eneste, der kan forklares som forskel på beslutning om revalidering og stop af sygedagpenge er den sidste statusattest fra Herlev Hospital. Der er intet andet i sagen der er anderledes. Spørgsmålet er så om kommunen kan undlade at bruge den sidste statusattest fra Herlev. Den er helt sikkert ikke i deres interesse.

Hvis kommunen er så sikker på at de vil vinde sådan en sag i BAN så burde de nemt kunne afsige den endelige afgørelse. Men det kan jo være at den lange ventetid er et tegn på at de godt ved at den ikke er helt god.

Det er heller ikke sikkert de vil være glad for hvis BAN opdager at de har brugt 6 måneder på at afgøre denne sag. De får til d. 25. marts af mig. Så er det slut og så hedder det BAN.
Knuz,
SusanneB

Sidst redigeret af SusanneB; 04-03-2011 kl. 14:39.
SusanneB er ikke logget ind   Besvar med citat