Se enkelt indlæg
Gammel 24-01-2017, 15:34   #5
Taniadj
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 18-11 2016
Indlæg: 8
Styrke: 0
Taniadj er ny på vejen
Hold nu op, virkeligheden er sgu barsk! Endnu en gang har det vist sig, at jeg jar været alt for naiv i troen om at de rent faktisk ville forsøge at hjælpe mig.

Behandlingen jeg får fra polen startede jeg i sidste måned,- det er en langvarig (Ca. 1-2 år) behandling med kombinationer af Ab., vitaminer og urter. Der er ingen der kan love mig jeg kan blive rask, men min læges mål er at gøre mig symptomfri. I øvrigt en diagnose man ikke anerkender i det danske system, hvor man kun bruger den uduelige ELISA test for borrelia, som svarer til at slå plat eller krone...

behandlingen kan ikke foretages i Danmark, da man (Endnu?) ikke følger ILADS retningslinjer for behandling af borrelia,- som kort beskriver, at det er nødvendigt med længerevarende behandling end de normalt 10-14 dages antibiotikabehandling man tilbyder at give i Danmark, hvis man er "heldig" at teste positiv for borrelia på den tidligere omtalte ELISA test. Man anerkender heller ikke de udenlandske tests,- tv2 har for nyligt lavet et meget misvisende program, hvor de glemmer at oplyse om, at raske mennesker kan hbære smitten i sig, uden nogensinde at blive syge af det .. Programmet har gjort det endnu mere kontroversielt for os mange der rent faktisk er syge, og står fuldstændigt uden behandlingsmuligheder i det danske system...
Taniadj er ikke logget ind   Besvar med citat