Se enkelt indlæg
Gammel 26-09-2013, 15:10   #5
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Netop også nogle af mine største bekymringer - stemmeretten og ytringsfriheden, og retten til fortsat at have ret til begge dele......

Jeg ved snart ikke hvor mange gange jeg har diskuteret med forskellige folk herinde, og hver eneste gang de ikke rigtig ved hvordan de skal få mig ned med nakken, så kommer sætningerne som ''underligt ''folk'' kan sidde herinde og skrive 10.000 indlæg og ikke kunne arbejde'' eller ''ja, hvis man har 10.000 indlæg i bagagen, så taler det vist for sig selv'' eller ''sjovt man kan sidde herinde altid, og ikke kunne arbejde....man kan jo bare arbejde med computer''. Ofte skrevet nedladende, fordømmende eller bedre vidende. Sjældent folk selv kan tænke, aah ok, 10.000 indlæg på over 5 år giver omkring 5 indlæg om dagen!!

Så engang i mellem skal jeg som bare gå på K10 og bryde klinger med andre, for at få nøjagtig samme tankegang serveret, som man kan forvente af middel-lam kommune

De seneste par år har været rigtig slemme (ikke lige for mig personligt), men generelt. Folk står ikke længere sammen som før i tiden, hvor man mere følte man sad i samme båd og var på vej mod fælles mål. Nu føler jeg ret ofte, at folk har travlt i båden med at vippe andre ud over kanten, hvis ikke de lige makker ret, og kan de lige sparke til én der i forvejen ligger ned, jamen så gør de da det for lige som at bevise overfor sig selv og andre, at der altid findes et nul under det nul de vel føler de selv er....

Og Jeps, en dag mister vi vel stemmeretten, for som LA gentagende gange siger, så giver det jo ikke mening at folk på overførselsindkomst kan stemme - det er forbeholdt arbejdere og folk der bidrager til samfundet.

Personligt tænker jeg mere, at det vel kommer helt naturligt, for der er jo snart ingen partier folk på bunden kan stemme på mere
Jeg har flere gange overvejet at stemme blank, men synes alligevel det er en trist drejning og tyer vel nok til Enhedslisten selvom jeg heller ikke kan lide dém mere......
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat