Se enkelt indlæg
Gammel 26-09-2018, 16:24   #2
KageØre
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-12 2015
Indlæg: 1.322
Styrke: 10
KageØre er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af spyro Se meddelelser
Jeg har søgt om førtidspension på det forelæggende grundlæg. Det gjorde jeg den 22-6 2018. Jeg har bedt om aktinsigt fra den dato til nu. Jeg fik en besked på at jeg jo havde fået et før den 22-6 -2018. Så det har jeg ikke fået, s elvom jeg har efterspurgt det ad flere omgange. Der har været partshørring der var inden den 18-9-2018 og der skulle være høring den 19-9-2018. J eg har endnu ikke hørt fra dem af, og har nu henvendt mig igen, både ang aktindsigt og sagen om pension. Sagen har ikke været igennem rehabiliteringstearmet, og ej heller ikke hentet div fra læge . Og det er selvom det blev sagt inden jeg søgte at det skulle hentes. Jeg har ingen socialrådgiver haft, og ingen sagsbehandler.
Jeg har været igennem en virksomhedspraktik i 3 mdr. På en time 2 gange ugentlig, og der blev via min dengang beskæftigelsesrådgiver, og stedets kontaktperson , råd om ikke at der skulle foretages yderlige jobprøvninger, da jeg kun havde 10 til 15 % arbejdstid i forhold til en flexjobber.
Og har faktisk ikke været til nogen sagsopføllninger, eller samtaler siden februar i år. Vi har virkelig prøvet alt for at der skal ske noget fra deres side af. Men der sker ingen ting. Jeg føler slet ikke at jeg eksistere i kommunen. Og oveni alt dette har jeg fået en depression, og dette er kommunens skyld!!! Kan det virkelig være rigtigt at kommunerne bare kan lave deres egne regler og ikke skal følge de regler derunder engang er lavet??
Der er noget der ikke stemmer, for når du har søgt om førtidspension på det forelæggende grundlæg, skal du jo hverken det ene eller det andet, der skal sagen bare til rehabiliteringsteamet.

Hvad står der direkte i den kvittering du har modtaget da du søgte ?
Hvilke paragraffer skriver de sagen kører under ?
KageØre er ikke logget ind   Besvar med citat