Se enkelt indlæg
Gammel 04-12-2010, 02:27   #55
Smidt
Klart Afhængig af K10
 
Smidts avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-05 2009
Lokation: København
Alder: 61
Indlæg: 471
Blog Indlæg: 11
Styrke: 15
Smidt er ny på vejen
Hej malofa jeg vil lige prøve at svare dig med de sidste ting der er sket i min sag.

Jeg var til lægen i dag, jeg havde taget en kopi at det referat fra møde d 26.11-10 med, det talte vi lidt om, og hun sagde at hun ikke mente at kommunen ville komme med andre tilbud end den undervisning på csv så det synes hun jeg skulle give en chance (det har jeg nu også bestemt at gøre) men så talte vi om hvad ”genoptræning København er” min læge siger at det er sådan meget overordnet og højst sandsynlig ”bare” en fys som kikker lidt på mig og siger ”nå øh tja” og så sætter mig til at gå på et løbebånd, så vi talte lidt om hvad vi kunne gøre ved det, hun forslog så en fys/ergo i Rødovre hvor de før har genoptrænet folk med senhjerneskader efter blodprop i hjernen, hun synes vi skulle afprøve dem først, så jeg fik en henvisning på fri fys…

Og igen ryste min læge på hoved og sagde både du og din søn skal hører under handicap afd.

Men jeg havde så lige lidt mere, for mit højere knæ er hævet helt op og gør vildt ondt, så det skal jeg desværre også have opereret det var ikke nok kun at operere venstre, jeg fik så også nogle stærke smerte piller, som jeg kun må tage 3 af om dagen, men hun så helst at jeg kun tog en til natten.

Og så her til aften kikker min mand på sin mail, han kikker ikke så meget på den for han er træt når han kommer hjem, min mand siger så ”Hanne kender du en XXXXXXX” og nej jeg kender ikke en XXXXXXX det viser sig at XXXXXXX har sendt en mail til min mand omkring mig, jeg tror bare jeg sætter den ind her.

Kære XXXX (min mands navn)

Vi har mulighed for at tilbyde din kone undervisning hos en ny lærer, XXXXX
. XXXXX underviser også på flere hold, så han vil have mulighed
for at vurdere, hvilke hold der er relevante for Hanne og evt. indstille til
hold efter jul.

Der er en tid på onsdag d. 1. december i Frankrigsgade kl.10.50 - 11-35.

Er Hanne interesseret i dette?

Med venlig hilsen
XXXXXXX,
audiologopæd og faggruppekoordinator
_________________________________
KØBENHAVNS KOMMUNE
Børne- og Ungdomsforvaltningen
Center for Specialundervisning for Voksne

Altså hvad bilder den audiologopæd sig ind, jeg er godt nok sur, føler virkelig at de går hen over hoved på mig, jeg under mig meget over at de ikke sender sådan en mail til mig, det er S*U da mig det omhandler…… og når damen sender mail til min mand hvordan skal jeg så have en chance for at komme til den undervisning i onsdags???

Jeg må indrømme at jeg er MEGET træt at hele denne behandling.
__________________
DU SKAL HUSKE AT PASSE PÅ DIG SELV!!

Førtidspension d 01.09.10

http://forsoergelsespligt.skrivunder.dk/

Sidst redigeret af Smidt; 04-12-2010 kl. 02:31.
Smidt er ikke logget ind   Besvar med citat