Se enkelt indlæg
Gammel 07-06-2007, 13:31   #23
Kongefugl
Føler sig hjemme på K10
 
Kongefugls avatar
 
Tilmeldingsdato: 02-06 2006
Indlæg: 37
Styrke: 18
Kongefugl er ny på vejen
RE: Efter en revurdering af flekser ?

Stella skrev:
Citat:
Regeringen har splittet det hele ad...så ingen ved hvem der er hvem og hvor man skal henvende sig...man får af vide at deres IT system ikke virker.. men hvor længe det skal være ude af drift ??? det får man ikke af vide...man får aldrig et pænt ord eller en undskyldning ...aldrig er der en der skynder sig for at hjælpe en...nej da...men hvis man får en indkaldelse til møde så står der trusler om alverdens ulykker hvis du ikke kommer til møde som om man er en forbryder en kriminel.

Meget smart ? HVOR ER RESPEKTEN BLEVET AF !!!! det er en fallit erklæring så det batter.
Ja og så profilere regeringen sig totalt ensporet med skattelettelser og skattestop, uden at der også fremlægges konsekveserne. pengene bruges jo et sted og vil mangle når skatten stoppes.
Rationaliseringer, forringelse af service, nedskæringer på sygehuse osv osv
Jeg har lige læst en pjece fra 3 F "Frit valg - frit fald " som har været omtalt i fagbladet. Uhyggelig læsning belyser udviklingen i det britiske velfærdssystem siden Magaret Thatchers konservative regering påbegyndte deres liberalt inspirerede reformproces og herfra kan drages direkte sammenligning med den udvikling der er igang her hjemme og den politik der føres af regeringen Fogh.

Stella skrev

Citat:
jeg vil anbefale dig at ringe og skrive til kommunen og FORLANGE at få af vide hvem der er din sagsbehandler fordi du har en ?

FORLANG AT FÅ EN UDDANNET SOCIALRÅDGIVER !!!! du og alle andre har altså ret til at blive behandlet ordentligt ?

Dit person nummer må være nok for dem til at se hvem du har !
Det var præcis hvad jeg gjorde, og svaret var: du skal henvende dig hos jobkonsulenten, det er ham der kender din sag og skal indstille dig til pension, og ham har jeg jo ringet til hver måned siden januar.

Jeg ikke tillid til en henvendelse vil hjæpe, som det ses i en anden tråd har jeg prøvet med tlf, mail, breve personligt afleveret og den sag er stadig ikke ok. Hele vinteren har jeg været trist og jeg bliver nødt til giver op for en stund.... magter det ikke lige nu .. Det går ud over min familie. Men tro mig DET ER I MODVIND DRAGEN STIGER TIL VEJRS. Jeg har ikke tænkt mig at give op.
Kongefugl
__________________
"Sig aldrig nej af stolthed og aldrig ja af svaghed."
Spansk ordsprog
Kongefugl er ikke logget ind   Besvar med citat