Se enkelt indlæg
Gammel 27-02-2008, 13:42   #30
Stoktoft
Afhængigheds tegn af K10
 
Stoktofts avatar
 
Tilmeldingsdato: 25-02 2008
Lokation: Struer kommune nærmere betegnet det skjønne THYHOLM
Alder: 50
Indlæg: 300
Styrke: 17
Stoktoft er rigtig godt på vej
Hej Bettina

Med hensyn til dit spørgsmål, om du kan få hjælp til rengøring, puha, det er meget svært, når du har en rask samlever/ægtefælle, kommunen forventer i denne situation, at den raske tager over, og hvis man så også har store børn(min store dreng er 13), ja så bliver det også taget med i betragtningen.
Min mand har mere end fultidsarbejde, da han arbejder som smed på et teglværk, hvor han mange gange først kan reparere maskinerne efter fyraften, det må jo ikke gå ud over produktionen, men skal køre næste morgen,somme tider er han afsted i weekenden også, men hvad jeg har fået af vide fra medpensionist, så er det svært, men jeg vil nu forsøge om jeg ikke bare kan få hjælp til det grove, det synes jeg også du skal gøre.
Jeg fik af vide af min medpensionist, at det var indenfor paragraf 100 vi skulle søge, da det er en merudgift vi ikke ville have, hvis vi ikke var syge. jeg skal mødes med hende en af dagene, for at finde ud af hvordan det gøres, så kan jeg skrive igen, hvis du ikke har fundet ud af mere.
til dig fra mig
Hilsen Stoktoft
Stoktoft er ikke logget ind   Besvar med citat