Se enkelt indlæg
Gammel 19-06-2012, 10:11   #2
tumnus
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 07-03 2007
Indlæg: 696
Styrke: 18
tumnus er ny på vejen
Hvor har jeg bare ondt af dig - du får lige et cyberkram

Det er desværre sådan at alle behandlingsmuligheder skal være udtømte,og hvis der står at du kan have gavn af behandling, ville ansøgningen om pension ikke gå igennmen uden du enten får "papir" på at behandling ikke vil kunne gavne dig.

Det er så nemt at sige at du skal tage det roligt og at det hele nok skal gå. Jeg tror at det er det sidste "hul" hun vil hjælpe dig med at lukke - ellers får du ikke pension.

Det er meget vigtigt at du har tæt kontakt med din læge, der fornemmer jrg du har og det skal du blive ved med.

Det at ressourceprofilen er ved at blive lavet, skal du tage som noget positivt , det er med til at lukke de berømte "huller". Man kan ikke søge pension før den er opdateret.

Det er slet ikke sikkert at du skal i gang med behandling - det kan være at du evt skal have lavet en ny speciellægeerklæring, og hvis h*n skønner der ikke er behov for behandling skal du self. ikke behandles

Jeg er selv total stresset i øjeblikket, den næste uges til vil vise om jeg er kan tilkendes pension. Det er rædselsfuldt at vente i uvished, men vi bliver desværre nødt til det.

Jeg tror altså at din sagsbehandler "bare" vil gøre din sag klar til pension, men kan se at du mangler det sidste - og hun vælger ikke at søge før hun er sikker i sin sag.
tumnus er ikke logget ind   Besvar med citat