Se enkelt indlæg
Gammel 30-03-2011, 17:55   #147
Katharina
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 04-10 2010
Indlæg: 839
Styrke: 14
Katharina er rigtig godt på vej
Hej Tassi!

Citat:
Oprindeligt indsendt af Tassi Se meddelelser
Var til møde hos advokat, og har besluttet at hyre dem (selvom jeg skal regne med det kommer til at koste den svimlende sum af kr 40.000 - kniber mig stadig i armen)

Håber du har et godt indtryk af advokat, du fik tildelt, at du oplever ham/hende som til at regne med - og med styr på lovgivning på område - god til at støtte i videre proces! Håber på hurtig hjælp! Læs mere om debat på K10 om erfaringer med brug af advokat i sygedagpengesager m.v.: http://www.k10.dk/showthread.php?t=17235

Det var nedslående
De er udmærket bekendt med Silkeborg kommunes metoder, samt dennes lægekonsulent. Jeg kan afsløre, at advokaten ikke havde noget positivt at sige om begge

Mit hoved er træt lige nu, men i korte træk kan jeg fortælle, at jeg blev opfordret til ikke at søge §17 fp (vil jo heller ikke få den alligevel),

Godt du beholdt is i maven og undlod at søge § 17!

og at jeg skal indstille mig på en tid uden forsørgelse

Håber du i mellemtiden har pension fra pensionsselskab at trække på! Og håber ventetid på hjælp bliver så kort som mulig!

Vi vil atter henvende os til uvildig psykiater, og bede om hans reaktion på lægekonsulents konklusion, samt præcisere hans supplerende svar til denne. Måske det kan forkorte sagen

Meget enig - det ville jeg også gøre, hvis jeg var dig - m.h.p. at spare advokattid - og m.h.p. at forkorte periode uden afgørelse om fleksjob/førtidspension i din sag!

Under alle omstændigheder skal jeg forberede mig at jeg er måneder væk fra en afgørelse. Som advokat gjorde opmærksom på, bevæger vi os ind i en tid med mange helligdage, samt sommerferie, og da vi kender kommunens reaktionstid, skal jeg ikke overhovedet ikke forvente en afgørelse på denne side af sommerferien...

Håber fleksjob/førtidspension hurtigt bliver afgjort uden for meget ventetid - med optimeret viden i struktur m.h.t. dokumentation.
Læs om krav til uvildige speciallægeerklæringers drøftelse af alle behandlingsforslag med patient - jf. Sundhedslov - i svar i din tråd i dag - med relevans for overvejelse - om lægefagligt forløb i din sag har fulgt Sundhedslovs krav.

Sidst redigeret af Katharina; 30-03-2011 kl. 19:00.
Katharina er ikke logget ind   Besvar med citat