Se enkelt indlæg
Gammel 10-07-2012, 17:40   #880
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
Thumbs down

UDSNIT AF MIN KRITIK AF BYRETTENS LOVSTRIDIGE DOMSAFGØRELSE!

Retten i Glostrup Søborg d. 09.06.2012
Stationsparken 27
2600 Glostrup J.nr. XXXX

Retten dømte i strid med – retningslinjer – for lægekonsulenter!

Hvilken juridisk bindende lovparagraf eller anden retsgyldig begrundelse der ikke strider mod menneskerettigheder, har byretsdommeren fra Retten i Glostrup benyttet sig af, da han i dom af 24. april 2007 frifandt lægekonsulenten for i strid med lægeloven, og socialministeriets ”retningslinjer”, at tilsidesætte lægeoplysninger om en ikke ham bekendt borgers faktuelle lægeoplysninger, i en social sag om retten til den daglige hushjælp som handicappet?

Hvilken ”lovparagraf” har byretsdommeren benyttet til, at jeg kan tabe en sag, hvor dommeren i redegørelsen for dommen bekendtgør alle de punkter sagsøgte er skyld i?

Uddrag af:
Byretsdommeren har med denne kritisable afgørelse i (Redegørelse fra Retten i Glostrup af 24. maj 2007) retssagen mod en lægekonsulent der i lighed med dommeren selv har valgt ikke, at følge socialministeriets retningslinjer for lægekonsulenters eneste funktion som oversættere af lægefaglige termer fra læge- og speciallæger – tilsidesat min retssikkerhed!

Kopi sendt til:

The Registrar, European Court of Human Rights, Council of Europe - F-67075 Strasbourg Cedex – France

· Justitsminister Morten Bødskov, Slotsholmsgade 10, 1216 København K.

· Ankestyrelsen, Amaliegade 25, 1022 København K.

· Folketingets Ombudsmand, Gammeltorv 22, 1457, København K.
__________________


Jeg har det som BLOMMEN i et æg, kun "SKALLEN" adskiller mig fra livet. (Benny G)
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat