Se enkelt indlæg
Gammel 04-06-2010, 18:52   #24
LLA
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 29-11 2009
Indlæg: 18
Styrke: 15
LLA er ny på vejen
Min datter er ikke multihandicappet og behøver derfor ikke døgnsbemandning. Hun har nld som er en søster til autisme bla samt lettere retarderet. Altså rimelig godt selvstændig.
Desuden søger jeg IKKE pension på min datters diagnose, men ene og alene på grund af egne kroniske varige diagnoser.
Jeg har utallige udtagelser fra egen læge, lederen fra dansk råstof, psykiater, reumatolog, endda jobcentrets egne læge konsulenter som alle siger at jeg har flere kroniske varige lidelser. Der er ingen behandlingsmuligheder !!! Det er også dem som siger at arbejdsprøvning er kon...... kan ikke huske ordet.
De udtaler sig samlet om at min arbejdsevne er betydelig nedsat for altid. At der intet er man kan gøre for at ændre i mit sygdomsbillede.

Altså ikke pga af mine børn, men pga af mig og mit helbred som person. Derfor er det netop at det vil være samme sygdomsbillede, selv når børnenen er flytte hjemmefra, hvis de ikke er forværret til den tid.

Efter hende som sidder i visitationsudvalget fik et rap over fingerene af egen kollega fra handicapcentret hedder det sig nu at det ikke var aflastning ude for hjemmet af børnene. Hvad hun så mente lige pludselig ved jeg først når brevet kommer. Nu er der så bare lige det at jeg har optaget min samtale med min vejleder da han fortalte mig at det netop var aflastning af børnene ude for hjemmet hun mente..... haps !!!
Denne sag kommer til at gå til højeste instans for dette er ikke acceptabelt, og så er den ikke længre. De prøver at gøre mig bange og blande børnene ind i dette for så kan de få mig til at makke ret. Problemet for dem er så bare at det har jeg absolut ingen hensigt i at gøre.

Jeg ønsker kun retfærdighed intet andet, og børnene holder de bare helt ude af denne sag. Næste skridt er en god advokat.....
LLA er ikke logget ind   Besvar med citat